Web zprávy

Bohatství je nuda, když vás nikdo nevidí. Brit zveřejňuje fotky zlaté mládeže


Známý účet na Instagramu měl skromné začátky, stejně jako jeho majitel. James Ison vyrůstal v bungalovu svých prarodičů v Leicesteru, sdílel palandu se svou svobodnou matkou a obdivoval svět bohatých.

Když v roce 2012, tehdy jako devatenáctiletý, zveřejnil na svém instagramovém profilu fotografii 15letého mladíka během cesty na rodinnou dovolenou na Fidži, zřejmě netušil, že půjde o jeho vstupenku do reálného světa bohatých. Na oné fotografii byl tehdy patnáctiletý Zachary Dell, syn ředitele stejnojmenného počítačového gigantu, jak svačí na palubě soukromého letounu svých rodičů. Fotografie se stala velmi rychle virální, uvedl portál Business Insider.

Příležitost k podnikání

Ison nečekal a začal zveřejňovat další fotografie mladých miliardářů a milionářů. Brzy poté jej oslovili dva Newyorčané (kteří chtějí zůstat v anonymitě), kteří dělali to samé každý sám za sebe. Výsledná spolupráce byla začátkem instagramového účtu Rich Kids of Instagram (RKOI). Mladí a bohatí, kteří chtějí být na profilu RKOI představeni, musí zaplatit až 2 tisíce dolarů (téměř 45 tisíc Kč).

RKOI se v současné době může pochlubit více než 372 tisíci sledujícími a nekonečným proudem fotografií bohatých mladých mileniálů, kteří žijí svůj život naplno. Řídí bugatti ve Švýcarsku, plaví se jachtami do Černé Hory, účastní se královských dostihů v Ascottu a nemají problém utratit 50 tisíc dolarů za hodinky. Účet se stal tak populární, že se začaly objevovat podobné instagramové účty jednotlivých zemí, jako například Rich Kids of Turkey (Bohaté děti Turecka) nebo Rich Russian Kids (Bohaté ruské děti), uvedl deník News. 

Navzdory bohatství, které tomuto muži instagramový účet přinesl, je Ison podle mnoha svědectví nadále obyčejným člověkem, který nemá problém vzdát se honosných aut a odmítá zveřejňovat nevkusné obrázky lidí obklopenými hromadami peněz. 

Ison se s některými z mladých a bohatých spřátelil, což mu pomohlo rozjet další podnik – RKOI Concierge. Společnost pomáhá organizovat zážitky a rezervovat zboží, za což si účtuje mezi 2 až 10 tisíci librami (60 až 296 tisíc Kč).

Také přečtěte

Nejedlová: Boj se sexuálním násilím nevyhrají ženy samy, potřebujeme i muže

Věnujete se boření mýtů a vzdělávání v oblasti sexuálního násilí a obtěžování, radíte, jak s …

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít k navigační liště