Web zprávy

Dáme Jídlo začne rozvážet i nákupy z Teska

„Pro rychlé doručení zboží objednaného on-line se ve světě vžil název quick commerce. Spoluprací s Tesco Expres do tohoto rychle se rozvíjejícího segmentu vstupujeme“, říká výkonný ředitel společnosti Dáme jídlo Filip Fingl. „Věříme, že velmi brzy dokážeme zákazníkům doručovat nejen potraviny, ale i další zboží,“ dodává.

Služba bude zpočátku dostupná jen z deseti vybraných prodejen Tesco Expres, nicméně Dáme jídlo by nákup z nich mělo doručit téměř po celém území hlavního města. Objednávat bude zprvu možná z šesti stovek položek, postupně by se měl jejich počet rozšiřovat, stejně jako počet prodejen.

Dáme jídlo se spojuje s Manifestem. Rozvoz jídla nabízí 16 podniků

Dáme jídlo přitom nechce zůstat jen u rozvozu potravin, ale postupně se spojit i s partnery z oblasti delikates, květin a dalšího zboží.

Výkonný ředitel firmy Tesco pro ČR Patrik Dojčinovič věří, že služba u zákazníků uspěje právě díky rychlému doručování. „Neustále se snažíme reagovat na rychle se měnící potřeby zákazníků a v dnešní uspěchané době je úspora času jednou ze základních podmínek při výběru služeb,“ uvádí.

Rychlostí chce tak Tesco konkurovat hlavně on-line prodejci potravin Rohlík, jedničce na trhu. Rohlík nyní doručuje do 120 minut s výjimkou situace, kdy nastane dopravní špička nebo se vyčerpá kapacita kurýrů či skladu.

Pokud ale jde o šíři sortimentu, jsou to dva rozdílné světy. Tesco Expres je zaměřené na menší nákupy základního zboží, zatímco Rohlík má na skladě více než sedmnáct tisíc položek.

Rozvozcům jídla přibývají objednávky, noví zákazníci i služby

Tesco má i vlastní on-line prodej, kdy výběr a dovoz zboží probíhá z vybraných hypermarketů. Objednat si zboží lze nejdříve na druhý den, výjimkou ale není, že se dodací lhůty v případě vyšší poptávky prodlužují.

Cena za doručení nákupu z Tesco Expres je 69 korun a objednávka musí přesáhnout 99 korun. Zákazníci mohou využít všechny běžně používané platební metody s výjimkou platby stravenkami.

Mateřská společnost Dáme jídlo, Delivery Hero, uvádí, že oblast quick commerce prudce roste. V letošním druhém čtvrtletí byl vzestup téměř dvojnásobný.

On-line prodejce potravin Košík.cz začne rozvážet vybrané výrobky pro Kaufland



Také přečtěte

Školy asi do Velikonoc, bary do května. Londýn nespěchá

Ministerský předseda dodal, že Británie plánuje do poloviny února přednostně naočkovat lidi z prvních čtyř …

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *