Web zprávy

Stokoruna za 97,90. Stravenkové firmy bojují o zakázky i zápornými provizemi

Zavedení stravenkového paušálu se blíží, takže velké stravenkové firmy zkoušejí novou strategii pro přežití. Ve veřejných soutěžích na dodávku jídelních poukázek pro státní a veřejné instituce se předhánějí, kdo nabídne větší slevu. Jsou dokonce ochotné dodávat stravenky za cenu nižší, než je její nominální hodnota. Vydělávaly by tak pouze na provizích od restaurací.

Tento článek je součástí exkluzivního obsahu

První měsíc za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně. Členství je možné kdykoliv zrušit a je bez závazků.

Již máte předplatné?
Stačí se přihlásit a číst dál.

Také přečtěte

Svitavy zbudovaly očkovací centrum za 15 tisíc, teď je inspirací pro ostatní

Vedení města do stavby očkovacího centra zapojilo zaměstnance kuturního centra, městského muzea či lidí z …

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *