Web zprávy

Výrobcům sportovního oblečení strmě stoupají zisky, lidé se více hýbají

ilustrační snímek

ilustrační snímek


| foto: Jan Pešek,
MF DNES

Tržby po očištění vlivu změn směnných kurzů stouply o 13 procent na 1,58 miliardy eur. Výsledky překonaly odhady analytiků, kteří čekali provozní zisk 174 milionů eur a tržby 1,56 miliardy eur.

Tržby na americkém kontinentu stouply o 20,7 procenta a v regionu zahrnujícím Evropu, Blízký východ a Afriku o 17,7 procenta. V Asii a Tichomoří však klesly o 1,9 procenta kvůli slabšímu růstu v Číně a poklesu v Indii, Koreji a jihovýchodní Asii.

Z kategorií sportovního oblečení nejvyšší růst zaznamenalo oblečení pro basketbal, motoristický sport, golf a týmové sporty. Puma také prodává více obuvi určené pro běh a turistiku.

Druhá vlna prosvištěla trhy, akcie mají za sebou nejhorší den za poslední měsíc

Rostl prodej přes internet i v kamenných obchodech, které se ve čtvrtletí znovu otevřely. Tržby z internetového prodeje stouply o 61 procent. 

Firma však varovala, že nálada spotřebitelů opět začíná být negativní, protože počet nakažených roste. Nemůže tak poskytnout spolehlivý výhled na celý letošní rok, přestože ve střednědobém a dlouhodobém výhledu je optimistická. Generální ředitel Björn Gulden nicméně novinářům řekl, že za letošní rok očekává pozitivní provozní zisk, napsala agentura Reuters.

Také přečtěte

SZÚ stornoval seniorům termíny očkování. Chybí vakcíny

„Slyšel jsem o tom, ale není to problém centrálního systému. Muselo o tom rozhodnout očkovací …

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *