Stovkám klientů Wüstenrot hypoteční banky a Wüstenrot stavební spořitelny přišla v pátek SMS zpráva, která je upozorňovala, že opakovaně uhradili splátku svého úvěru pozdě. Zároveň je banka vyzývala, aby neprodleně zavolali na telefonní číslo, které ale nefungovalo. „Jednalo se o technickou chybu, všem se za to velmi omlouváme,“ uvedla tisková mluvčí Moneta Money Bank Zuzana Filipová.
Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn
Tisknout
Kopírovat url adresu
Zkrácená adresa
Zavřít
Zákazníci banky Wüstenrot obdrželi v pátek zprávu, která je upozorňovala na pozdní splátku úvěru. Podepsaná byla skupinou Moneta, která hypoteční banku a stavební spořitelnu v dubnu odkoupila.
„Dobry den, u uveru c. 9******* evidujeme opakovane pozdni uhradu radne splatky. Prosim, kontaktujte nas neprodlene na tel. 224446444. S pozdravem, Moneta,“ stálo v jedné ze zpráv.
Banky musí do konce roku zvýšit bezpečnost plateb na internetu. Využijí k tomu hesla nebo sken obličeje
Číst článek
Většina lidí, kterým zpráva přišla, ale problémy se splátkami nemá. Podle mluvčí Monety došlo k technické chybě. Ta zapříčinila rozeslání SMS zpráv, které přišly stovkám klientů, a zmatek prohloubila i následná nefunkčnost uvedeného čísla.
„Kvůli této chybě došlo i k miskomunikacím na našem call centru. Velmi se za to omlouváme. Všechny naše klienty, kteří se na uvedené číslo nedovolali, se budeme snažit zpětně dovolat a problémy vyřešit,“ řekla Filipová.
Dodala zároveň, že výzvy banka zasílá pouze klientům, kteří jsou ve zpoždění s mnohem vyššími splátkami a mnohem delší dobu. „Ani dluhy v korunové částce aktivně nevymáháme. V případě, že k dlužné částce v řádech sta korun opravdu dojde, tak klienty informujeme pouze v ročním výpisu k úvěrovým účtům,“ uzavřela.
Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn
Tisknout
Kopírovat url adresu
Zkrácená adresa
Zavřít